🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجاه

(ثبت: 4432) تیر 15, 1396 

پنجاه زعمر رفت ودر پنجه اسیر

در پنجه ابتذال ودرچنگ شریر

وامانده و درمانده ومفلوک وحقیر

زینسان تو مخواهم ایخدا دستم گیر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا