🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجره

(ثبت: 1740) خرداد 26, 1395 
پنجره

پنجره چشم به راه است

و کوچه ها

نبودنت را عجیب به رخم میکشند

و من هنوز با احساسات برهنه ام

کنار ردپای تو ایستاده ام

تا تو را به یک دل سیر آغوش گرم ، مهمان کنم

کامم پر از طعم تکراری بغض است

و نفس هایم

اسیر هراس سیاه ثانیه هاست

و باز

کنار چشم براهی پنجره ها

نبودنت

غرور چشم هایم را میشکند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):