🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجره ای بگشا

(ثبت: 256497) اسفند 2, 1401 

 

برایم بگشا
پنجره ای رو به آفتاب…
که به پستویِ دنجِ این خانه
جز خورشید
نور را نخوانده کسی
امشب
آستینت را بالا بزن وُ غیرتی بنما
نور را بخوان به این کوچه هایِ مغموم
پرده ها را کنار بزن
تا
بدین دم دمای سحر
که تاریکی به احتضارست
از شعاع سهیل
مژدهٔ خورشید به خانه آید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 2, 1401

    سلام

    بسیار عالی

    درودتان

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  2. بسیار سپاس از مهرتان استاد ارجمندم

  3. غلامحسین جمعی

    اسفند 2, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته ام

    جناب خانمحمدی

    دستمریزاد عزیز زیبا و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • بسیار سپاس از لطفتان استاد ارجمندم به مهر خوانده اید گرانمایه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا