🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجمین سکانس

(ثبت: 213214) مرداد 18, 1398 

پنجمین سکانس

به تصویر کشیده می شود

در سریال امامت

با تراژدی همیشگی

و پایان تکراری

غربت

زهر

شهادت…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷💐🌿

    • هادی بیابانی

      مرداد 23, 1398

      سلام ث درود استاد گرامی
      تشکر به خاطر حضور گرمتان💐🌿🙏

  2. به تصویر کشیده می شود

    در سریال امامت

    با تراژدی همیشگی

    و پایان تکراری

    غربت

    زهر

    شهادت…

    …. سلام شگرف شعری! شگرف شعر کوتاهی…
    خیلی پسندیدم و لذت بردم
    آفرین!

    • هادی بیابانی

      مرداد 23, 1398

      سلام استاد گرامی
      باعث افتخار بنده است که شعر این ناقابل این حقیر مورد پسند جنابعالی قرار گرفته است💐🌿🙏❤️

  3. طارق خراسانی

    مرداد 19, 1398

    سلام و درود

    عصر شکوفایی شعر و ادب است
    برایم عجیب نیست ظهور گوهرانی چون هادی بیابانی ها
    براستی قرن چهاردهم هجری قمری با افتخارات بزرگی رو به پایان است.

    در پناه خدا سلامت باشید
    🌿👏👏👏👏👏👏👏❤️🌿

    • هادی بیابانی

      مرداد 23, 1398

      سلام و درود برشمااستاد عزیز
      از اینکه همیشه بنده را مورد لطف و محبت خودتون قرار میدید ممنون امیدوارم همین باشد که جنابعالی فرمودید البته این امر در کنار شما دوستان و اساتید میسر خواهد شد
      خداوند نگهدارت باشه استاد💐🌿❤️🙏

  4. جواد مهدی پور

    مرداد 19, 1398

    درود بر شما جناب بیابانی عزیزم

    آسمانی سرودید

    مآجور باشید

    💐

    • هادی بیابانی

      مرداد 23, 1398

      درود بر شما استاد و دوست عزیزم خوشحالم که شعرم مورد پسند جنابعالی قرار میگیرد
      حضورتان مستدام💐🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا