🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنج رباعی

(ثبت: 222007) اسفند 28, 1398 

 

1

قامتی آرا بلندی را نگاه
همچو مرغی عاشقی هر چند آه

سمت قافی قلّه ای پرواز کن
دور از آهی چو یابی جان پناه

2

مرد توحیدی زبانزد بین ما
همچو مهری گاه ماهی جلوه ها

در گذر ایام دوران زندگی
جان خود ایثار پیکر را رها

3

لحظه پیغامی فرستم گیرم از یاری سراغی
ساقیا جامی دهی پر نوش سازم تا فراغی

گر فرستم نامه هایی ، دلبری شیرین بیان را
با جنون عشقی چو مجنون دور از یاری مراغی

4

سایه ای انداز همچون توده ابر
هاله ای باشد مرا یک لحظه صبر

با صبوری یاد ایوبی کنم
گر چشید آن تلخکامی های صبر

5

گر بنوشی جام را خود را رها
دور از ایام غم با لحظه ها

از تو طالب آن شرابی جان من
غم فزاید گر چه غمگین ای رها

ولی اله بایبوردی

15 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 28, 1398

    درود ها بر شما
    ارجمند

    آمدن بهار مبارک است
    و سلامتی بهترین

    این هر دو آرزوی من برای شماست
    ….
    🌿🌺🍃🌸🌺🍃🌸🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 28, 1398

      سلام

      استاد معصومی گرانمهر

      سپاس از همراهی

      آرزوی بهترینها برای شما بزرگوار در تمامی حالات به یاد حوّل حالنا الی احسن الحال…

      شاد زی جاودان

      🌈🌈🍃💐❤️💐🍃🌈🌈

  2. مینا یارعلی زاده

    اسفند 28, 1398

    درودتان بادا
    پیشاپیش عیدتان مبارک
    بهاری خوش در انتظارتان
    🌷🌷🌷🌷🌷

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 28, 1398

      سلام

      سرکار خانم یار علی زاده

      سپاس از همراهی تان

      عید سعید باستانی مبارک

      🌈🌈🌈🍃🌈🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا