🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنج رباعی

(ثبت: 222099) فروردین 9, 1399 

 

1

ایزدی را شکر ، داری مسجدی
آن الهی خانه ای را ، یاد همی

روشنی گیری رها از دنیوی
التیامی درد را با مرهمی

2

گر چه رؤیایی ندارم در جهان
همچو روباهی چه مکّاری عیان

کاسه لیسانی جهانی را ببین
خوشه چینانی که حالا ید به نان

3

پیکری را گر تراشی ای رها
سمبلی باشد به رُخدیسی نما

شهرها آباد سازی جان من
رو به ویرانی تمامی شهرها

4

جنب ساحل بحر سر از تن جدا
دست شیطانی جماعت برملا

قبل از ذبحی نه سیرابی مرا
طرح ها دارند اینان ای خدا

5

اکبری دنیا ببین دل را نگاه
سینه کودک را نگاهی بی گناه

نان خود را می دهد گنجشک ها
گر چه خود لب تشنه دور از جان پناه

ولی اله بایبوردی

17 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1399

    سلام و درود بر حضرت دوست

    اشعار شما خالی از پیام های خوب نیست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 9, 1399

      سلام

      استاد مهر نگار جناب آقای خراسانی ارجمند

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از دیدگاه سعه یِ صدری

      در پناه خدای نیکی ها

      تقدیمی : 🍃

      گوشه ای بنشسته ام دل شد زکی
      خاطراتی ثبت دارم اندکی

      ای مرا مونس ، تمامی لحظه ها
      خلوتی بگزیده ام با او یکی

      ولی اله بایبوردی

      09 / 01 / 1399

      🌈🌈🍃🍃💐🍃🌈🌈

  2. حامی شریبی

    فروردین 9, 1399

    در ضیافت
    باران
    هیچ کوچه ای
    دلشوره
    نداشت
    مگر
    بن بستهای
    قدیمی

    حامی شریبی

    سلام و صد درود
    بر استاد خوبیها و احساس پاک
    جناب بایبوردی بزرگوار و گرامی
    درودتان باد 🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 9, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب آقای شریبی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌸🌸

  3. علی معصومی

    فروردین 9, 1399

    درود و ارادت
    ◇◇◇□●□◇◇◇
    جناب استاد
    بایبوردی نازنین
    □□□□
    آفرین بر شما

    به امید شادکامی و سلامت شما

    •▪︎■●■▪︎•
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 9, 1399

      سلام

      استاد معصومی عزیز

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا