🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنهانم و می بینم

(ثبت: 1340) اردیبهشت 8, 1395 

 

💐🌾💐🌾💐🌾💐🌾💐🌾💐

⚜پنهانم و می بینم⚜

من محو تماشایت.. هرچند نمی بینی
غرقم به تقلایت.. هر چند نمی بینی

پنهانم و می بینم تصویر زلالم را
در چشم تمنایت.. هر چند نمی بینی

صد جوی، روان کردی از چشمه ی دریا جو
دریا شده جویایت.. هر چند نمی بینی

ای وای از این آتش.. باران نگاه ام را
بارم به مداوایت.. هر چند نمی بینی

شمشیر دو دم شد “لا” گفتی و فرو افتاد
این پرده به “الا”یت هر چند نمی بینی

من پیش تو ام امشب در خلوت تنهاییت
دل داده به نجوایت.. هر چند نمی بینی

💐🌾💐🌾💐🌾💐🌾💐🌾💐

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 9, 1395

    شمشیرِ دو دَم شد "لا" گفتی و فرو افتاد

    این پرده به "الا" یت.. هرچند نمی بینی

          

    من پیشِ تو ام امشب در خلوتِ تنهاییت

    دلداده به نجوایت.. هرچند نمی بینی

    سلام و درود

    لذت بردم

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 9, 1395

      سلام و درود

       پدر شعر پاک عزیزم

      خوشحالم که مورد پسندتان قرار گرفت

      سلامت و برقرار باشید

                          

  2. سحر جهانی

    اردیبهشت 9, 1395

    سلام  و  درود پانته آ جان

    بسیار زیبا…………..

    انشالله همیشه موفق  باشی گلم…….

    یاحق

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 9, 1395

      سلام سحر بانوی بی بدیل

      ممنون از اظهار لطفتان

       

  3. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 10, 1395

    پانته آ جان

    قلم بسیار قدرتمندی دارید

    بسیار زیبا بود

    سلامت و سعادتمند باشید

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 10, 1395

      لطف دارید نگاربانو جانم

      در کنار شما و سایر هنرمندان این انجمن

      امیدوارم که بیاموزم و بهتر بنویسم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا