🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنهان کنندگان

(ثبت: 262487) مرداد 9, 1402 

 

به کجا می روی؟ قایق سرگردان!

در غروب شفق زده ی نگران!

موج ها می آیند شتابان و می روند شتابان

چگونه اعتماد می کنی به آنها که سانسور می کنند بی امان

سخن ها را، گرایش ها را، زندگی ها را و حتی مبانی را

و قرآن مبین را، می خوانند آن پنهان کنندگان

“فَبَشِّر عِباد الّذین یَستَمِعونَ القول… ”

قهر نکن گوش کن قایق پر هیجان مانده در این جریان!

برگرد به ساحل امان

تا باشی خانه ای برای ستم دیده ای بی خانمان

و نباشی بی خانمانی ستم دیده

در سرگردانیِ

موج های

ستم_کیش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    مرداد 9, 1402

    درود جناب رضاپور 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا