🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پوچستان……

(ثبت: 258857) اردیبهشت 6, 1402 

 

گذشتم
از همواریِ حوصله بَرِ دشتها
تنگنایِ تندِ دره ها را افتان وُ خیزان
با کم و کاست
اما سرانجام به سر رساندم
گاهی زمستان
بردباریم را سخت می آزمود
گاهی خزان
خصمانه می فشرد شاهرگِ حیاتم
حاشا!! حاشا!!
اگر دلشورهٔ تسلیم چون تنبانی
به توجیه نشسته باشد هراسم را
افسوس….. اما
از پسِ این پرداخت و گداخت
غایتم آن بزرگ باختی باید باشد که دهر
سرانجام…..روزی
همه هستی ام را در غبارِ نیستی
نهان چنان کند که
دگر به دنیا…. نامم را
حتی کودکانِ بازیگوش از سَرِ کَیف و تمسخر
نیارند به زبان …

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 6, 1402

    درود و ارادت جناب خانمحمدی
    🌹🌹

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 6, 1402

      هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1402

    سلام و درود

    دعا می کنم عمر با عزتتان طولانی و نام پاکتان بر جریده عالم جاودانه گردد.
    بسیار زیبا ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 6, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان استاد ارجمندم زنده و پاینده باشید

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 6, 1402

    سلام و درود
    امید که غایت، باخت نباشد و رستگاری باشد

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 6, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید…. مرگ از منظر بیولوژی منحصرا یک باخت است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا