🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پَرسه

(ثبت: 5474) بهمن 20, 1396 

آنقدر

حوالی آمدنت

“پَرسه” خواهم زد

تا

فراموش کند چشمهایم

خاطرات خیسِ

نبودنت را…

دنیا.ت (ماهک)

۹۶/۱۱/۱۷

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):