🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیرهَن شب

(ثبت: 5192) آذر 27, 1396 
پیرهَن شب

نیستی و
 باز
با دست خیال 
از
 تار موهایت
برای شب های تنهایی ام
شال گردنی خواهم بافت
به بلندای یلدا
تا بیاویزمت
دور گردن احساسم،
و تن خواهم داد
به رسوایی خواب
وقتی که
اینگونه از پیرهن شب
به من نزدیک تری…

دنیا.ت(ماهک)
۹۶/۹/۲۱

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):