🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیشانی نوشت

(ثبت: 227708) خرداد 29, 1399 

 

 

«پیشانی نوشت»

در درونم دختری تنها نِشِست
صلح جو و مهربان، نیکو سرشت

ساخت رویایی پر از شادی و عشق
نقش بر نقشی و خشتی روی خشت

مهردختی ماه رو و خنده رو
گویی بر وفق مرادش سرنوشت

وصف لبخندش همین یک جمله بود
دختری در ذهن دارد یک بهشت

درد در دنیای او بیگانه بود
کِشت زشتی؟ جز به زیبایی نکِشت

رنج، سختی، بغض ، طوفانی عمیق
آنچه بر او داد پیشانی نوشت

دور گردون زهر را بر او چشاند
تاب را از او گرفت آن دیو زشت

دخترک مرد و خیالاتش نمرد
خاطراتش را به حسرت ها سپرد

ف. م حسنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):