🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیوست

(ثبت: 268304) اسفند 21, 1402 

پیوست
پلک بر هم زدی و آینه ها مست شدند
همه منظره ها ساحل یکدست شدند

بعد از آن لحظه که با ناز و ادا خندیدی
ساکنان گذرت عاشق دربست شدند

کفر چشمان تو از معجزه ای کمتر نیست
مردم شهر به آئین تو پابست شدند

آنقَدر جاذبه داری که به یک لحظه نگاه
همه ی حاشیه ها پای تو پیوست شدند

نیستی عاقبت کل جهان است ولی
چه بسا مرده که با دیدن تو هست شدند

♤♤♤

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    اسفند 21, 1402

    کفر چشمان تو از معجزه ای کمتر نیست
    مردم شهر به آئین تو پابست شدند

    سلام و درود بر شما
    بسیار عالی

  2. عظیمه ایرانپور

    اسفند 21, 1402

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌹

  3. حمید گیوه چیان

    اسفند 21, 1402

    درود بر شما جناب معصومی بزرگوار
    شعر که عالی بود و بیت آخر محشر
    دستمریزاد قلمتان سبز
    شاد و سلامت باشید👏👏👏🙏👌👌👌

  4. معین حجت

    اسفند 21, 1402

    درود …
    مثل همیشه عالی مهندس جان👏👏👏🌺🌺🌺

  5. صدیقه پناهنده

    اسفند 22, 1402

    درود ‌.عالی سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا