🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیچ و تابی خاطراتی را رها کن جان من

(ثبت: 220810) بهمن 6, 1398 

 

با فراموشی دی فردا به حالی کن نگاه
بررسی کن حال خود را دور گردی از گناه

پیچ و تابی خاطراتی را رها کن جان من
دوزخی برزخ بهشتی پیشکش ای جان پناه

گر عذابی می کشم حالا عذابی هولناک
مستجاب الدعوه گشتی خوان دعایی رو به راه

یاد کن از پیر کنعانی ز گم فرزند او
یاد پیراهن کنی شد پاره ای از تن چو ماه

یاد آن پیراهنی کن چشم را دادش شفا
یاد پیری کن که کنعانی ببودش غرق آه

نامه اعمالی فراهم با ذخیرت توشه ای
می روی جایی ولی یاد از علی نخلی و چاه

ولی اله بایبوردی

16 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    بهمن 6, 1398

    سلام
    احسنت استاد
    یوسف درچاهی وباماه آهی سرکنی
    بهترازعشقست رو درروی یکتا بنگری
    م. مهتاب

    • سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      سپاس از همراهی تان با بدیهه زیبایتان

      ممنون

      تقدیمی : 🌷

      از درون چاهی نگاهی می کنم جانب به ماه
      یاد مؤلایی کنم ،یک لحظه نخلستان و چاه

      دور از اخوان ، درون چاهی چو یوسف بنگرم
      ماه را بینم به بالا سر ، به جانب من نگاه

      ولی اله بایبوردی

      06 / 11 / 1398

      🌺🌺🌷🌸🌺🌺

  2. علی معصومی

    بهمن 6, 1398

    درود و ارادت
    🍃🌹🍃🌹🌹

    • سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      شهادت ام ابیها فاطمه الزهرا و ایام فاطمیه را بر همه شیعیان تسلیت عرض

      می نمایم .

      تقدیمی : 🌺

      یادِ کوثر را کنم ،پهلو شکسته استخوان
      یادِ صاحب کوثری مؤلای والا هر زمان

      یادِ تلخی روز را ، یاد آوری از روزگار
      بعدِ پیغمبر مصائب هر کدامین شد عیان

      ولی اله بایبوردی

      06 / 11 / 1398

      🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا