🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چالش

(ثبت: 1553) خرداد 4, 1395 
چالش

با همه نداشته هایم
تمام قد
روبروی نبودنت می ایستم
حتی در فصل خواهشبار انتظار
اما دیگر خواهی تو
به چالش می کشد دنیای درونم را

****

پی نوشت:

دلم تنگ شده

جایی برای نبودنت نیست