🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چال لپت

(ثبت: 257375) اسفند 25, 1401 

با خط کشی عابر چشمان سیاهت
یک ارتش مشتاق فتاده ست به راهت

هر شاخهٔ برگی به رهت چیده خیالی
گردیده پریشان ز غم ، سایه‌ی ماهت

هر جا گُذَری بر لب جو، سایه ی خورشید
افتاده به دنبال تو چون سایه نگاهت

هر برکه که با چال لپت حفر نمودی
کامل شده آن دام به عکس رخ ماهت

ای روی تو در آینه آویخته گاهی
در سایه‌ٔ خود ساخته آرام رَهایَت

از هر چه که در پردهٔ دل عکس تو دیدم
چون عکس تو می‌تابد در پرتو جانت

پاشیده ای هی دانهٔ لبخند به صورت
تا جلد شده چشم کبوتر به سپاهت

هر لحظه به رنگ دگر از پردهٔ چشمم
می‌تابد و می‌پیچد چون زلف سیاهت

#مهدی_سلمانی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 26, 1401

    🌹💐🌹💐🌹💐🌹

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 26, 1401

    با خط کشی عابر چشمان سیاهت

    یک ارتش مشتاق فتاده ست به راهت

    هر برکه که با چال لپت حفر نمودی

    کامل شده آن دام به عکس رخ ماهت

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد زیباست عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا