🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چترعشق

(ثبت: 3360) بهمن 24, 1395 
چترعشق

چترعشقم را
   جمع نمیکنم
شایدازباران تنهایی 
  به زیرش بیایی

به ترکی

   عشقیمن چتیرین
       یئقمارام
بلکه تکلیک یاغیشیننان
     گلسن آلتینا

به مازنی

شی عشقه چتره ره
     جمع نکمبه
شاید تیناری وارش جه
    ونی بن بئیی

 

زهرانادری

 

شعرپریسکه