🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 16 
  1. حسن بن یباره

    فروردین 27, 1395

    مرحبا

  2. مينا امينی

    فروردین 27, 1395

    درودها مهربانوی شعر

  3. طارق خراسانی

    فروردین 27, 1395

    سلام و درو د  بر پانته آ

    نور چشمانم

    عالی ست

    در پناه خدا………………………………………………………

    • پانته‌ آ عسکری

      فروردین 27, 1395

      درود بر استاد و پدر بزرگمهرم

      سپاس از لطف حضور و مهر تشویق تان

      سلامت باشید

  4. فرزاد امین اجلاسی

    فروردین 27, 1395

    درودها گرامی

    کوتاه و زیبا و بلند معنا

    • پانته‌ آ عسکری

      فروردین 27, 1395

      استاد گرانمهرم

      ممنونم از خوانش های ارزشمندشما

      سایه تان مستدام

  5. لیلا دهقان منشادی

    فروردین 27, 1395

  6. معصومه بیرانوند

    فروردین 27, 1395

    سلام و عرض ادب

    لذت بردم

    • پانته‌ آ عسکری

      فروردین 28, 1395

      سلام و سپاس

      خوشحالم که مورد پسند شما قرار گرفت

  7. سوگند صفا

    فروردین 28, 1395

    حکیمانه..

    بجا..

    و بی شک زیباااا…

    درود بی کران…

    • پانته‌ آ عسکری

      فروردین 28, 1395

      درود ها  سوگند عزیز

      ممنون از نگاه زیبا نگرت

  8. نگار حسن زاده

    فروردین 28, 1395

    مهربانم

    بسیار زیباست

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا