🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرخ

(ثبت: 5653) اسفند 16, 1396 
چرخ

 

چقدر باد

رنجورم را هاشور زده ست

درکرخت  ترین حسّ

به کرات  کرتم  می کرد

در جان زخمم

شوره زاروخار می کاشت

اما  ،  نه

می چرخیدم

در  یکصد وهشتاد

تُف  می کردم  به باد

 شب  را ازنگاه ماه

 می زدودم

کمی از چشمک ستاره  می نوشیدم

مهر  می چشیدم به دم

بر  هر چه خشک می باریدم

سهمی از شهاب

به سینه می زدم

درست  روی  ضربان

همه نبض

شده   به زدن

تپیدم  در رگ نیاز

به فوران  می جستم

در سماجتی

به روشنی  ، شعله  شده

در سرد و ثقیل  ترین

و زخم  زمینم

سر باز می کرد

درلحظه ی عزیمتم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):