🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 13 
  1. سمانه تیموریان

    آبان 29, 1394

    سلام مینای عزیز

    کوتاه زیباییست 

    در پناه حق 

  2.  درود سلام    نوشیدم از رلال اندیشه شما   زنده باشی

  3. طارق خراسانی

    آبان 30, 1394

    سلام و درود بر خانم امینی عزیز

    سپید زیبا و منحصر به فردی ست

    در پناه خدا………………………………………………

  4. آبان 30, 1394

    درود تان

    سپید فاخر و بیادماندنی ای است / دست مریزاد

  5. سوگند صفا

    آبان 30, 1394

    سلاااااااام….

    مثل همیشه کوتاه بسیار زیبایی بود..

    عالی………

    موفق باشید

    در پناه حق

  6. نگار حسن زاده

    آبان 30, 1394

    سلام مینای مهربان پاک

    بسیار بسیار زیبا بود

    موفق باشی

  7. آذر 1, 1394

    سلام ميناي عزيز
    بسيارعالي

  8. پویا نبی زاده

    آذر 1, 1394

    سلام چه زیبا بود این شعر

    آفرین بر  احساستان

    درود

  9. سلام

    آفرین زیرکانه  وتناسبی زیبایی .

    ذهن خلاقی دارید آفرین

  10. جابر ترمک

    آذر 3, 1394

    درود و عرض ادب 

    بسیار زیباست

  11. درودتان

    بسیار زیبا سروده اید سپاس

  12. مجتبی افسری

    فروردین 9, 1395

    درود دختر پارسی درود

  13. حسن گائینی

    مهر 8, 1395

    سپاس مهر آفرین ،بسیار زیباست و تماشایی  

    به مهر 

    از چشم ات  افتادم 

    در …

    دلت 

    ⭐ح.گ.رزاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا