🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمهایت ..؟

(ثبت: 6886) مهر 26, 1397 

چشمهایت..؟

چشمهایت بیقرارم می کند

وام قدار انتظارم میکند

هرنگاهت مثل تیری آتشین

می نشیند دل ، شکارم می کند

یابه حکم فاعلاتن در غزل

قلب هرسطر انتشارم می کند

می کشاند در پی ات قلب مرا

شهرعشقت رهسپارم می کند

همچوبرگی در شکنج زلف باد

موج گسیویت سوارم می کند

عادتم دادی قرارم دا مگیر

غیبتت اندوه بارم می کند

باخیالت در خودم زندانی ام

حسرت آخرسربدارم میکند

من زمستانم تو خوشیدی بتاب

هرم عشقت نو بهارم می کند

باورم کن قصد ویرانی بس است

این خرابی داغدارم می کند

عشق من بامن بمان محتاجتم

حس رفتن غصه دارم می کند

می برد همراه سیلاب جنون

چو1ن پلی بشکسته خوارم می کند

پیرنظر “سلیم”