🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمه سار عطش

(ثبت: 259905) اردیبهشت 28, 1402 

 

در برهوت بوسه
خطوط ممتد فریاد
مملو از لبان کور
بر تشنگی ترک ها می خندند
و فراتر از آنجا
قطرات نجوا
چکیده بر تفتان سکوت
.. رستنگاه ساقه ای سبز..
به رقص قامت امید
شراره رنگین کمان را
به گیسوی ابر سنجاق می کنند
.
.
رودی بی سرانجام
از چشمه سار عطش
جاری است

 

عادل دانشی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. ابراهیم حاج محمّدی

    اردیبهشت 28, 1402

    درودا🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹بسیار عالی

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 28, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

    • عادل دانشی

      اردیبهشت 30, 1402

      سلام بزرگوار ..سپاس 🌸🌺🌷🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 28, 1402

    درود بر شما جناب دانشی ارجمند
    زیبا سروده اید
    👏🌺👏🌸💐🌿🌿🍃

    • عادل دانشی

      اردیبهشت 30, 1402

      درود خانم طلعت پیشه گرامی
      🌸🌺🌷🌹💐

  4. مهرداد مانا

    اردیبهشت 29, 1402

    رودی بی سرانجام
    از چشمه سار عطش
    جاری است

    این خودش یک دفتر حرف است . و یک دنیا سرود

    • عادل دانشی

      اردیبهشت 30, 1402

      سپاس از حسن نظرتان آقای مانای بزرگوار🌸🌺🌷🌹💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا