🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمِ دل …

(ثبت: 13742) بهمن 10, 1397 
چشمِ دل …

« به نام خدا »

برایِ خود به جایِ ؛ مال و مکنت ؛
کمی ؛ « چشمِ بصیرت » آرزو کن !
مُراد از خلقتِ انسان ، کمال است ؛
« خدا را در وجودت جستجو کن ». ‍

« مهران اسدپور »