🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم انداز

(ثبت: 211529) تیر 18, 1398 

وقتی
عشق
از بارانداز چشمانت
رخت بر می بست
تاب تابستانت می شکست
یخزده ات
می ماند زیر سرد وزرد
با همه ی مرداد که من بودم
رمق سبز
از بی حوصله ات
دور می شود ، دورتر
تو
اصل اتفاق بودنی!
چیزی شبیه شعری بی هیچ حرف
از نمناکترین مردمک
چکید و رفتی از منی
نه
تو
در سریال قهرمانی بی پناه
حرف اول را نقش می زنی
با همه ی اینها
کات نمی شدی
نفس کشت نبود
و
از غبار آیینه
عبور کوه می کردم
تو! من بودی
زلفی آشفته در باد
رقصان رفته در باداباد
ااااااااآواز جنوبی ترین خاک
با تمام اندام عطوف جنون عطشناک
دستانت
پر بود ازصبح
تاول
حباب نبود
اسم اعظم، کفایت کفت بود و بس
و
هرگزت رخ درگلگون منصور خواهی بست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود استاد ارجمند

    عشقِ افلاطونی کم پیدا … چه رسد عشق به توحید ….

    المجاز قنطرة الحقیقه

    دستمریزاد و دلنمیراد

    پایدار باشید به مهر

    🌹🌹🌸🌹🌹

    🌿تقدیمی :

    در سلسله یِ دار ببین شوکتِ منصور
    منزلگه منصور ،کم از نوحِ پسر نیست
    .
    .
    .
    .
    ولی اله بایبوردی

    🌿💐💐🌺💐💐🌿

  2. درود بر شما و قلم بی مانند شما….

    بسیار بسیار عاااالی و ارزنده و زیبا لذت

    دوستش دارم این شعر لطیف و دلربای شما را

    پاینده باشید

    • اکبر رشنو

      تیر 18, 1398

      درودها
      و
      سلام
      بر
      سرکار بانو گرانقدر”ماهور”

      سپاس فراوان از حضور شایسته و گرانسنگتان
      مغتنمست نظرگاه و نگاه ارزشمدارتون و مایه
      مباهات

      همیشه باشید به مهر و نیکویی خداوند عزیز
      و
      🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  3. مه ناز نصیرپور

    تیر 18, 1398

    درود بر شما چقدر زیبا سروده اید استاد
    تو
    اصل اتفاق بودنی!
    چیزی شبیه شعری بی هیچ حرف
    از نمناکترین مردمک
    چکید و …

    🌹🌷👌

    • اکبر رشنو

      تیر 18, 1398

      درود بر شما

      ممنوناز حضور و حسن نظرتو ن

      سلامت و سربلند باشید به مهر ونیکویی

      و 🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  4. فائزه ناظر

    تیر 18, 1398

    درودها استاد
    خوشحالم که باز هم اشعار زیبای شما را میخوانم
    پاینده باشید🌺

    • اکبر رشنو

      تیر 18, 1398

      سلام
      و
      سپاس از حضور وخو انش خوبتون

      باشید به مهر ونیکویی
      و🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  5. تیر 19, 1398

    درودها نثارتان استادبزرگواروزیباقلم
    به به بسیارعالی و دلنشین
    قلم نویسا و طبع روانتان مستدام
    مانا باشید به مهر
    ⚘⚘⚘⚘⚘

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا