🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم او تا دید، خود تسلیم کرد

(ثبت: 220717) دی 18, 1398 
چشم او تا دید، خود تسلیم کرد

دل به درگاهِ بُتی تعظیم کرد
چشم او تا دید، خود تسلیم کرد

گفت خواهد رفت و غافل از دلم
او دلِ بیچاره را پُر بیم کرد

من چه خوش باور به دردم مرهم ست
زخم دل را زخمه زد، بدخیم کرد

گر به اوجم یا به ذلت کار اوست
هر چه با ما کرد، آن آسیم کرد [1]

سر فرو افتاده هستم زین سبب
پشت ما را آن پری رو میم کرد

17 دی 1398

[1] . آسیم _ بلند مرتبه، عظیم

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. سر فرو افتاده هستم زین سبب
    پشت ما را آن پری رو میم کرد

    سلام و درود

    استاد ارجمند جناب خراسانی گرانمهر

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌹

    همچو میمی گاه دالی گشته بین
    سر فرو افتاده پیکر را همین

    سرو قامت همچو کوهی بردبار
    گر چو بیدی سر فرو گشتم غمین

    ولی اله بایبوردی

    18 / 10 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌹🌷🌺🌸🌸

    • طارق خراسانی

      دی 18, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور همیشه گرمتان

      در پناه خدا🌿🙏❤️🌿

  2. جواد مهدی پور

    دی 18, 1398

    “سر فرو افتاده هستم زین سبب
    پشت ما را آن پری رو میم کرد ”

    به به

    عالی ست

    لذت بردم از اثر دلنشین و قشنگتان استاد

    سر بلند باشید به مهر

    درود بر شما استاد جان عزیز
    💐🙏🙏🙏💐

    • طارق خراسانی

      دی 18, 1398

      سلام بر امیر شعر پاک
      ارادتمندم
      سپاس از حضور بسیار گرمتان
      در پناه خدا🌿🙏❤️🌿

  3. درودها بر شما استاد بزرگوار و فرهیخته …
    سربلند و سالم باشید ….
    یا حق …

    • طارق خراسانی

      دی 18, 1398

      سلام بر عزیز جان

      سپاس از حضور دوست ارجمندم

      در پناه خدا🌿🙏❤️🌿

  4. سلام
    عالی بود
    سرافرازی شماآرزوی ماست🌹

    • طارق خراسانی

      دی 18, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌿

  5. مينا امينی

    دی 18, 1398

    ” زخم دل را زخمه زد، بدخیم کرد ”

    درودها مهربان جانم
    بابای خوب من و شعر
    امیدوارم که حال دلتون خوب باشه
    دلتنگتون بودم

    زیبا قلم زدید جانم
    مانا باشید و موفق ❤️🌸❤️

    • طارق خراسانی

      دی 18, 1398

      سلام بر دختر گلم
      سلام برتو که آیین عاشقی دانی

      قلب بابایی
      سپاس ار مهر حضور دختر نازنینم
      من هم دلتنگتان بودم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  6. 🙏❤️

    • طارق خراسانی

      دی 18, 1398

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  7. درودتان باد استاد عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین احسنت
    🌹🙏🌸🌹

    • طارق خراسانی

      دی 18, 1398

      سلام به پسر شاعرم
      علی جان
      .
      سپاس از حضور گرمت

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  8. درود بر شما
    مهمان سروده زیبا
    و به معنایی از شوق قلمتان بودم
    حظ بردم
    در پناه حق

    • طارق خراسانی

      دی 19, 1398

      سلام و درود برعزیز جانم
      سپاس از حضور شوق انگیزت
      در پناه خدا🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا