🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم براه

(ثبت: 240687) تیر 30, 1400 

 

بیا تنگاتنگ
این تابستان بی استخوان
محکم ترین
آغوشت را
برای ماندن به خانه بیاور
اینجا حتی
آیینه ها چشم به راه تو اند

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    تیر 31, 1400

    سپاسگزارم فرهیخته والاگوهر به مهرخوانده اید،درود برشما🍁🌸

  2. مسعود آزادبخت

    مرداد 1, 1400

    سلام و احترام گرانمهربانو ترکاشوند
    بسیار زیبا بود ترکیب هایتان
    👏👏👏👏

    • مدینه ترکاشوند

      مرداد 1, 1400

      درود برشما فرهیخته والامهر
      زیبا، نگاه زیبا بین شماست گرامی
      🍁🍄🌳🌲🌻🌼🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا