🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عید

(ثبت: 268587) فروردین 5, 1403 

 

گلبانگ بهار چه صدایی دارد
گلزار و گل و باغ صفایی دارد

ابری که در آسمان آن آمده رقص
خوش حال و هوای اِستوایی دارد

این قوس و قزح نشان شادی دارد
این جا که هوای جانفزایی دارد !

یک سوی نوای بلبل و آن سو قمری
هریک به ترنم چه صدایی دارد

سرسبز زمین و کوه و صحرا و دمن
هرجا نگری چه خوش هوایی دارد

عید آمده و بهار و احوالی خوش
بر عاشق دل خسته صفایی دارد

مدینه ترکاشوند( حدیث)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    فروردین 5, 1403

    درودتان بانوترکاشوند
    زیباست.
    دربیت چهارم اگربفرمائید
    (یک‌سوی نوای بلبل آن‌سوقمری)
    بهترنیست؟
    موفق باشید
    وسال نو مبارکتان باد.
    🌺🌺🌺

  2. مدینه ترکاشوند

    فروردین 7, 1403

    سلام
    درود برشما استاد بزرگوار
    ممنون از توجه تون،بله درست میفرمایید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا