🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم به راهی

(ثبت: 228746) تیر 10, 1399 

 

زمستان، آمده است
من؛
و گنجشک‌های ایوان،
چشم به راهیم!
انارهای سرخ
روی درخت منتظرِ خانه،
بی‌قرار دست‌هایت هستند.
از تو چه پنهان!
انار،،،
بهانه‌ی خوبی‌ست
تا لحظه‌لحظه‌هایم
یلدای سال را
با پیچکِ بازوانت
به صبح برسانم،
برگرد!

لیلا طیبی (رها)

 

 

 

 

نظرها
  1. محمد یزدانی

    تیر 10, 1399

    درودتان اندیشمند ارجمند

    زمستان، آمده است
    من؛
    و گنجشک‌های ایوان،
    چشم به راهیم!
    انارهای سرخ
    روی درخت منتظرِ خانه،
    بی‌قرار دست‌هایت هستند.
    از تو چه پنهان!
    انار،،،
    بهانه‌ی خوبی‌ست
    تا لحظه‌لحظه‌هایم
    یلدای سال را
    با پیچکِ بازوانت
    به صبح برسانم،
    برگرد!
    لیلا طیبی (رها)
    بسیار عالی 🌺بسیارعالی🌺
    پیروز و پاینده

  2. علی معصومی

    تیر 10, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

  3. رسول رشیدی راد

    تیر 10, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. امیر اصلانی

    تیر 10, 1399

    بسیار زیباست
    👏👏👏
    👌👌👌

  5. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    افکارتان بهاران

  6. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

  7. سعید فلاحی

    بهمن 18, 1399

    احسنت بانو طیبی

    👏👏👏👏

  8. کوروش طالقانی

    بهمن 19, 1399

    احسنت بر شما

  9. کوروش طالقانی

    شهریور 1, 1400

    درودتان

    احسنت
    دستمریزاد

    👏🙏👏

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا