🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم روشنی

(ثبت: 5941) اردیبهشت 12, 1397 
چشم روشنی

درزلالترین ترانه  های باران
باز خواهی گشت
بر  بوم  بهار
در طعم لاله های  واژگون
بر زمین زمخت و چشمان یخ
گل  خواهی کرد…
در عمیق نمناکی نگاه نرگسان،
تا هزاران جر ثومه غلط
هر چه بیشتر به قعر برود
قرن مضطرب را
می رهانی
از تردید بودن
و
عشق
مدارروشن چشمان لحظه  خواهد شد
به هر افق…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):