🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم زخم

(ثبت: 232773) آبان 3, 1399 

 

می چکد از
تُردِ چشمانت
شاخه شاخه نور
از سر به هواییِ مردمکانِ
نگاهِ دلتنگم نگو
نوبهارم!
چشم که
به شعله ی پلکت
می افتد
سراپا
شور اسفند می شود

#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1399

    درود بر شما استاد گرانقدرم با نو یار علی زاده مهربان

    از اشعار قشنگتان لذت می برم

    عالی می سرایید

    سر بلند باشید به مهر

    دورد هااا

    💐🙏❤️🙏💐

    • درود و ارادت جناب مهدیپور ادیب گرانمهر
      چونان همیشه به لطف میخوانید
      ممنونم از همراهی سبزتان
      پاینده باشید و تندرست🌿🌺🌺🌺🌿

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 3, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐

  3. زیباست🌺🌺

  4. مازیار نژادیان

    آبان 3, 1399

    درودها
    کوتاه مفهومی جالبی بود تراوش قلم شما
    امید که نویسان و تنذرست باشید به مهر
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • درود و مهر و سپاس گرامی
      ممنونم از نظر خوبتان
      حضور سبزتان را ارج می نهم
      برقرار باشید🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا