🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم هامان، گاه تر، بی گاه تر

(ثبت: 249129) تیر 16, 1401 

 

ماه می‌تابید در مهتابیِ خود ماه‌تر
سقفِ شب کوتاه بود و دستِ ما کوتاه‌تر

همچنان رفتیم از این نیمه‌راهِ دورتر
زندگی کردیم از ابلیس هم گمراه‌تر

حدس می‌زد کودکی فردای بی‌زنجیر را
در شبِ زنجیرها ما آهمان هم آه‌تر

پشتِ هر دیوار دیواری و دیواری دگر
پشتِ این دیوارها ماندیم نا‌آگاه‌تر

آسمان، فهرستِ اندوهی‌ست از این پنجره
چشم‌هامان، چشم‌هامان، گاه، تر بی‌گاه، تر

بیستم خرداد هزاروچهارصدویک
#امیر_دادویی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 16, 1401

    پشتِ هر دیوار دیواری و دیواری دگر
    پشتِ این دیوارها ماندیم نا‌آگاه‌تر

    آسمان، فهرستِ اندوهی‌ست از این پنجره
    چشم‌هامان، چشم‌هامان، گاه، تر بی‌گاه، تر

    سلام بر مرد غزل های زیبا
    خواندن غزل هایت برایم لذت بخش بوده و هست
    حضور دوباره ات به پاک را پاس می داریم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. طلعت خیاط پیشه

    تیر 17, 1401

    جناب دادویی ارجمند
    زیبایی قلمتان ستودنی است
    درود بر شما
    در پناه خداشادکام باشید👏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا