🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چمن خندان زمانی ابر گریان

(ثبت: 222153) فروردین 14, 1399 
چمن خندان زمانی ابر گریان

 

1

نه تو دانی نه من داند خداوند
سناریو نویسی با چه ترفند

پرنده آهنی را ، از بلندی
کشد پایین زند بر مرگ لبخند

2

به گریه شاخه ای هنگام باران
نگاهی افکنی بینی چه حیران

برایت بازگویی واقعیّت
چمن خندان زمانی ابر گریان

ولی اله بایبوردی

19 / 11 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حامی شریبی

    فروردین 14, 1399

    طعم واژه های دلت
    باران است
    انگار یک پنجره
    حرف دار
    این فنجان
    که
    نزدیک قندان است
    حامی شریبی
    تقدیمی
    به احساس همیشه سبزتان
    استاد بایبوردی عزیز و نازنین
    🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 15, 1399

      سلام

      استاد مهرنگار جناب شریبی گرامی

      سپاس از سپید زیبایتان سرشار از اندیشه های سرسبز

      ممنون از همراهی تان

      در پناه حضرت دوست

      ایام بکام

      🌈🍃💐🍃🌈

  2. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1399

    سلام و درود

    بله حضرت دوست هیچ جیز بد نیست
    هر چه آید نیکوست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 15, 1399

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از همراهی تان

      جاودان بمانید دور از آسیب اجتماعی

      🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺

  3. علی معصومی

    فروردین 15, 1399

    .درود ها بر شما
    جناب آقای بایبوردی نازنین آفرین
    ♡♡♡♡
    اندیشه ات سبز
    ارجمند
    ☆☆☆☆☆
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 15, 1399

      سلام

      استاد معصومی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا