🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند شعر سروش

(ثبت: 240519) شهریور 6, 1400 

 

سلام و درود،
شاعر گرانقدر،
آینه ی مهر خداوند باشید و بدرخشید!
سروش هایی تقدیم تان!

سروش 1.
نغمه ها تان سروشِ باران باد!
جوشش لطف چشمه ساران باد!
رویش دلکش بهاران باد!
نور دل های دوستداران باد!
دُرِّ گیسوی روزگاران باد!
خوش تر از ماه باصفا باشید!

سروش 2.
نکته های شما، ستاره ی حُسن
جلوه پردازی دوباره ی حسن
بهترین شعر استخاره ی حسن
خوش به حال دل سروشِستان!

سروش 3.
شعرهاتان تلاوت مهتاب
بیش از آن، مهربان و عالمتاب
پاک و ناب و لطیف همچون آب
زنده باشید!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. کبری محمدی

    شهریور 6, 1400

    سلام
    درود بر قلم زیبانویس تان
    برقرار باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 7, 1400

      سلام و درود و سپاس فراوان
      از همراهی ارجمندتان
      🌹🌺🌹🌺🌹🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا