🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند شعر کوتاه با موضوع تنهایی//ابوالقاسم کریمی//بخش اول

(ثبت: 260818) خرداد 23, 1402 

1
تنهایی
مثل سایه پشت سرم
هر جا می روم

2
در دل خود
تنهایی را نگه می دارم
کسی ، نمی داند

3
تنهایی
از دور دست ها می آید
به دنبال من

4
تنهایی را
با خود به رختخواب میبرم
کسی نمی داند

5
تنهایی را
با دستان سرد لمس میکنم
پوست ترک میخورد

6
تنهایی را
با گوش های کر می شنود
صدای سکوت

7
تنهایی را
با دهان بسته فریاد میزنم
کسی نمی شنود

8
تنها مانده ام
در این خانه سرد
فقط گل های خشکیده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا