🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند شعر کوتاه برای کیمیا

(ثبت: 217276) آبان 11, 1398 

1

کیمیا

اینجا ، زمین دیگریست

تنها

با جادوی چراغ میتوان

بر دیوار بلند سکوت

طرحی از

لبخند کشید.

2

کیمیا

با خنجری فولادی

بر دیوار معبدی که عشق را

به تازیانه محکوم کرده بود

نوشتم

“تعصب ممنوع”

3

کیمیا

ما از کدامین فرقه ایم

که مرگ را می پرستیم

و رنج بی پایان زندگی را

زمزمه میکنیم

4

کیمیا

فردا

در آغوش خاک ، پیدا خواهد شد

نامه ای که امروز

به دستان باد

سپردم

5

کیمیا

به آزادی

تردید نداشتیم

تا آنکه

به دیواری رسیدیم

که بر آن نوشته بودنند

“تبعیدگاه”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    آبان 11, 1398

    سلام و درودها

    استاد کریمی ارجمند

    مفاهیم زیبا با دیدگاه عالمگیر…

    دلنمیراد و دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    1💐

    دیدنی شد طرحی از لبخندها
    هر کسی را خنده ای باشد دلا

    ناله ، گاهی با تبسّم رؤیتی
    با سکوتی لب چه گویم کیمیا

    💐 2

    روی دیواری نوشتم بارها
    از مجاز عشقی رها کی ای خدا

    گر چه ما محکوم با عشقی مجاز
    ابتدایش گر مجازی حق نما

    3 💐

    مرگ را طالب به زیبایی حیا
    با کشیدن رنج ، پیدا گنج را

    بشنوی گویم برایت رایگان
    جیفه دنیایی ، ندارد کیمیا

    💐 4

    دست بادی می سپارم نامه را
    پیش از موعد رسد بر ید خدا

    خوش بر احوال آن کسی از این جهان
    نامه باری حمل بر دوشش روا

    💐 5

    انتها راهی ، نما ، از ابتدا
    گر بیندیشی به آزادی دلا

    کی از این ، تبعیدگاهی دنیوی
    از قفس جسمی رهانی روح را

    ولی اله بایبوردی

    11 / 08 / 1398

    🍃💐🌿🌷❤️🌷🌿💐🍃

  2. ابوالقاسم کریمی

    آبان 15, 1398

    سپاسگزارم استاد گرامی

  3. ابوالقاسم کریمی

    آبان 15, 1398

    ممنون از شما استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا