🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند کوتاه امروزی

(ثبت: 5096) آذر 11, 1396 

لب مرکزِ پخشِ عمده ی آبنبات

اطرافِ دهن عمده فروشِ شکلات

با اینهمه پرخوری و ناپرهیزی

قندم نرود دوباره بالا صلوات…

********

آرایش و پاک کردنت را عشق است

با عشوه هلاک کردنت را عشق است

یک ثانیه خوبی و دو ساعت قهری

آزاد و بلاک کردنت را عشق است

********

افتخارِغرورم این بوده

که به پایت زمین نخورده هنوز

آخرین دوستت دارم ها

چند روز است سین نخورده هنوز

********

گفتی که چگونه ای ؟ خرابم بانو

غم خیمه زده به رختخوابم بانو

در برگه ی آزمایشم آمده است:

“کمبودِ بغل”… قبلِ خوابم بانو…

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):