🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهار رباعی از من

(ثبت: 234461) آذر 22, 1399 

 

تسبیح گناه من به هفتاد رسید
یک کاسه توبه ام به فریاد رسید
امروز که تویه را شکستم آسان
مامور مجازات چه بی داد رسید

در چرخش ایام ز اوج پرواز ماندم
با کبر و غرور چرخ زدم باز ماندم
امروز که پر پریدنم هرگز نيست
بازیچه دوران شدم راز ماندم

بر خاصیت عشق نظر کردم بیش
صد خاطره ی سوخته دیدم پس و پیش
گر معجزه ی عشق همی سوختن است
انگار کنی عشق ز انديشه خویش

بر حکم خدا سر تعظیم دارم
با اشک دو دیده قصد تسلیم دارم
امروز پی کار خیر باید گردید
فردا که نباشم چه تصمیم دارم

با تشکر
دانیال فریادی

با نقد خویش راهنما باشید چون من در این سبک مبتدی هستم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. آذر 22, 1399

    💐🌸🌺🌷🌹🌈🙏

  2. آذر 22, 1399

  3. فروردین 16, 1400

    عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا