🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهار طنز کوتاه

(ثبت: 5601) اسفند 7, 1396 

چشمک بزنی، ستاره هم می خواهم

یک فرصتِ استعاره هم می خواهم

گفتی که سه هفته پیش کامت دادم!

آری، دادی، دوباره هم می خواهم…

 

یارب همه شب لقمه ی ما در خون است

ابزارِ عذابمان چه گوناگون است

مایی که دو قبضه مومن هستیم، اینیم…

آنکس که به تو ندارد ایمان چون است؟!

 

سیب و گندم چرا که کاشت خدا؟

مگر ایشان خبر نداشت؟ خدا…

این جهان مُفت هم نمی ارزد

سرمان را کلاه گذاشت خدا !

 

صبحِ جمعه توی پیاده روی…

اس ام اس های داغِ نصفِ شبی…

بارها گفته ام که دوستت دا

رم ولیکن شما نمی شنوی

 

مهدی صادقی مود