🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه تلخ ست این زندگی…..

(ثبت: 224421) فروردین 7, 1399 
چه تلخ ست این زندگی…..

 

چه،
تلخ ست این زندگی…
حتی!
با شیرینی، شاخه نبات هم
شیرین نمی شود….!
م. مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 13 
  1. فروردین 7, 1399

    زیبا بوداحسنت👏👏👏🌹

  2. محمد ترکمان(پژواره)

    فروردین 7, 1399

    بی خدا، شیرین هم خر را
    می خواست و هم خرما…!

    … درود بانو احسنت…

    … کرم، به جان انارم نمی افتاد اگر،
    این بهار
    به گل می نشست آن پاییز، به بار!

    پ……

  3. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1399

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 7, 1399

    آفرین بانو مهتاب نازنینم
    گویا این شعر را پیش ازین از شما خوانده بودم
    ولی دوباره خواندنش هم سودمند بود
    زنده باشی عزیزم سال نو بر شما مبارک
    🙏❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. علی معصومی

    فروردین 7, 1399

    درود بر بانو ایزد سرشت
    •◇◇◇•▪︎●▪︎•◇◇◇•
    کوتاهی غمناک است
    صحبت از تلخی ایام
    ◇◇◇◇○◇◇◇◇
    🌺🌸🌷🌺🌸

  6. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1399

    سلام‌ و درود
    لطفا جهت انتخاب داوران به آدرس پست ذیل تشریف آورده و چنانچه مایل هستید جزو اعضای هیئت داوران باشید در آن پست اعلام تا با رای اعضا به امر داوری بپردازید.
    http://sherepaak.com/224434/فراخوان-برای-انتخاب-هیئت-داوران

    در پناه خدا🙏

  7. درود برشما🌷

  8. حامی شریبی

    فروردین 8, 1399

    صمیمی
    و
    زیبا
    درودتان باد گرامی 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا