🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه دردهای نهان دیده ام نهانی راز

(ثبت: 212722) مرداد 17, 1398 
چه دردهای نهان دیده ام نهانی راز

غرور دل بشکستی چه علتی جانا
نگاه اشک ندیدی فغان کند غوغا

چرا تو مونس جانی شدی ولی حالا
چو شیشه جام بلوری دلی به سنگ جدا

خدای من به ولی آن دهی به تنهایی
به خلوتی بنشیند چو مرغ سی به نما

چه دردهای نهان دیده ام نهانی راز
به کس نگفته چه غمگین تحمّلی تنها

ز دست مردم دنیای دونِ پرور هان
چه رنج ها که کشیدم به پیشه صبر رها

به انتظار نشستم چه انتظاری دور
به دُور کفو دلی را نه شاهدی هر جا

زمانه رو به افولی رود دگر عشقی
جهان سراغ ندارد ولی چه شد گویا

ولی اله بایبوردی

08 / 05 / 1398

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سلام بر استاد عزیز و بزرگوار

    درودتان باد با این شعر گله آمیز

    زدست مردم دنیای دون پرور هان

    چه رنج ها که کشیدم به پیشه صبر رها

    خداوند یارتان باد

    💐🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 17, 1398

      سلام

      استاد ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      طنز تقدیمی :💐

      گله از روز کنی با ، زاری
      مگر امروز شدی ،بازاری

      ولی اله بایبوردی

      🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃

  2. علی معصومی

    مرداد 17, 1398

    درود و ارادت

    ز دست مردم دنیای دونِ پرور هان
    چه رنج ها که کشیدم به پیشه صبر رها

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 17, 1398

      سلام

      استاد معصومی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🍃🍃💐🍃🍃

  3. … سلام استاد
    کماکان می آموزم برقرار باشید…

    زن
    با غــرورش زیباست
    مرد
    با دردی که می کشد!

    پژواره

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 17, 1398

      سلام

      استاد ترکمان ارجمند

      سپاس از حضورتان

      تقدیمی :❤️

      مرد را دیدم غمین در گوشه ای
      می کشید از سینه آهی ناله ای

      لحظه هایی با خدایش گفتمان
      رو به دیواری ، نهانی ، گریه ای

      ولی اله بایبوردی

      17 / 05 / 1398

      🌿💐🌿

  4. مهتاب ایزدسرشت

    مرداد 17, 1398

    زیباست استاد👏

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 17, 1398

      سلام

      سرکار خانم ایزدسرشت

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌷🌸🌸

  5. طارق خراسانی

    مرداد 18, 1398

    سلام و درود

    جهان بی عشق چقدر تلخ است

    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 18, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی بزرگمهر

      خمیر مایه یِ آفرینش با عشق الهی می باشد …

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      🌈🌈🌈❤️🌈🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا