🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چون سفیری یک معلم در امان

(ثبت: 220817) بهمن 8, 1398 

 

از وزیری پرسشی شد گو به ما
رشد کشور ژاپنی را برملا

پاسخی دادش چنین ، راز آشکار
ما به هر آموزگاری این عطا

دستمزدی را عطایی جان من
رتبه با هر یک وزیری در ازا

چون سفیری یک معلم در امان
حرمتی یک امپراطوری نما

راز رشدِ کشوری این شد ولی
بر معلّم احترامی هر کجا

ولی اله بایبوردی

17 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درودتان گرامی🌷

    • سلام

      سرکار خانم یار علی زاده

      ممنون از حضورتان

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا