🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چوپان

(ثبت: 270841) تیر 15, 1403 

 

در تنگنای رستگاری
از پله ها پایین
پبچده تر از پرسشت
عشق رسولی جداگانه خواهد بود
….خروش چوپانی ست
درد مندانه گوسفندان را
هی به نا هی خود
به میخانه می برد
با فصاحت احساس در حال شکستن
احساس در نی لبک چوپان
دوباره به نی زارها بر می گردد
تا چشمان چوپان را
شبیه آب پای نیزار کند
احساس همان عشق چوپان
دستهای برهنه آب را
روی سر خود می آورد
دست آسمانی ست احساس
به همان اندازه دلواپس نی لبک در نیزار
به همان حیرت صلیب کشیده در نی
ترسی آویخته بر لب
دست و پای نی را در نیزار می بست

با احترام امیر راهین

 

 

 

نظرها 16 
  1. درود احساس درنی لبک چوپان
    نی لبک چوپان دربختیاری نی شیت نامیده میشود
    بسیارپاک مینوازد
    لذت بردم
    صدای پاکی دل یک چوپان
    عیارش ازغرش نی شیت تعیین میشود

    • امیر راهین

      تیر 15, 1403

      درود جناب خلیلبان سپاسمندم
      نی شیت چه نام زیبا یی
      احسنت برشما

  2. درودبرشما که اینگونه احساس پاک رابیان داشتید
    ازخیلی چیزها دوستداشتم بنویسم
    یکیشان احساس پاک بود
    ولیکن شعرهروقت دلش خواست می آید
    به امیدی که قلم براحساس میسایم

  3. امیر راهین

    تیر 15, 1403

    درود برادر جناب خلیلیان سپاسمندم از توجه دوباره تان به شعر حقیر
    همین احساس پاک است که شعر را به سمت چوپان می برد

  4. امیر راهین

    تیر 15, 1403

    تا من یک مو فاصله نیست
    صد مو فروخواهد ریخت تا یک مو
    پنهان خود را آشکار کند

  5. امیر راهین

    تیر 15, 1403

    ماهی ها هرگز صید گربه ای نمیشود
    که از آب می ترسد

  6. امیر راهین

    تیر 15, 1403

    مانده ام به عشق جامانده از خلوت حضور چه بگویم

  7. امیر راهین

    تیر 15, 1403

    روشنلیی شب تجلی عبور قافله نور خواهد بود

  8. امیر راهین

    تیر 15, 1403

    اگر تو برگردی
    همه دنیا به سمت گلها بر می گردند
    و گلها محتاج برگشت تو

  9. امیر راهین

    تیر 16, 1403

    وقتی تیر می کشد آرش
    قلبت تمام وطن آرش خواهد شد

  10. سحر فهامی

    تیر 16, 1403

    درود بر شما قلمتان نویسا🌹🌹🌹🌹🌹

  11. امیر راهین

    تیر 16, 1403

    درود بانو فهامی از نطر ارزشمندتان سپاسمندم

  12. امیر راهین

    تیر 16, 1403

    در هاله ای از عشق
    سقوط سکوت تو
    هبچ وقت شبیه فریاد در خاک نیست

  13. امیر راهین

    تیر 16, 1403

    بر می خیزم تا قناری ها به احترام آوازت
    انتحار آواز را ار سر بگیرند

  14. امیر راهین

    تیر 16, 1403

    بدون کشمکش پایه ی تدوام هویت شعر من باش

  15. امیر راهین

    تیر 16, 1403

    به هیچ وجه ترسیم ذوق زده خیال تصویر شعر را ناهموار نکن

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا