🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چو خورشیدی شوی شیدای عالم

(ثبت: 209673) اردیبهشت 18, 1398 

قدح در دست یارم ناله افغان
چو یک آیینه ای رخ را نمایان

صلای عاشقی می زد دمادم
کجایی یار دیرینم به از جان

به سینه نقش بستم عکس رویت
تحمّل لا فراقت را فرا خوان

به یاد از نوح افتادم چو کشتی
میان امواج دریایی ز طوفان

دلم بشکسته شد آخر کجایی
نشیمن خلوتم شد او که رحمان

به مور آموخت خالق گفتمانی
بیانی با فصاحت با سلیمان

به مکتب عشق باید دور از لاف
طمع از خود بِبُر با لطف یزدان

چو خورشیدی شوی شیدای عالم
چو صادق صبح گردی مست ایمان

چو مجنونی شدم پیوسته در راه
مداوم عشق می ورزم به ایشان

دلم رنجیده خاطر گشت والی
کی آید صبح خورشیدی درخشان

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

 

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 18, 1398

    درودها

    غزلی جلیل و زیبا بود از قلم شما بزرگوار

    امید که هماره نویسان و تندرست باشید

    با مهر🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 18, 1398

      سلام و درود
      آقای مازیار نژادیان عزیز
      طاعت قبول
      🌿💐🍃🌺🌸🌹🌿💐

  2. شاعر گرانمهر

    با سپاس از خلق این اثر زیبا 🌿🌷🌷🌷🌷🍃

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 20, 1398

      سلام آقای انصاری گرامی
      نگاهتان زیباست
      سپاس

      🌿🌹🌹🌹🌹🌈

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 20, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 20, 1398

      سلام آقای دهنوی عزیز
      زیبایی نظرتان زیباست.

      🌿💐❤️❤️🍃🍃🌈

  4. مسعود

    اردیبهشت 21, 1398

    سلام جناب بایبوردی بسیار عالی و پر محتوا

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام آقا مسعود
      سپاس از خوانش محبت آمیزتان
      🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌸🌸❤️❤️🌿🌿💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا