🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چو کرمی پیله ای، پروانه پرواز

(ثبت: 221621) اسفند 6, 1398 
چو کرمی پیله ای، پروانه پرواز

 

درو کِشتی همان روزی ز دنیا
رها از جسم آن جانی چه زیبا

چو کرمی پیله ای، پروانه پرواز
به آن سمتی روان اندیشه گویا

ولی اله بایبوردی

06 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 6, 1398

    درود ها ارجمند
    جناب استاد بایبوردی نازنین

    قلمت بر حریر عشق
    خامه ات برگ درخت
    🌺🍃🍃🌺🍃🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 7, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی عزیز

      ممنون از حضورتان

      تقدیمی : 🌸

      خامه رو برگی نویسد نامه را
      نامه اعمالی برایت برملا

      می روی جایی سرایی زرنگار
      چشمه ها جاری روان تختی دلا

      ولی اله بایبوردی

      07 / 12 / 1398

      🌺🌺🌺🌸🌺🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 6, 1398

    سلام و درودتان❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا