🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چگونه ماه می‌شدی…

(ثبت: 245300) بهمن 23, 1400 

 

خورشیدکم
اگر شب نبودم
ترا
چگونه ماه می شدی
تا چند شب بمانم
تا چند شب بمانم
تا تو ماه باشی

م.مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 23, 1400

    سلام و درود، خدا قوت
    سرکار خانم ایزد سرشت گرامی
    این شعرتان به قالب شعری سروش،
    بسیار نزدیک است.
    امید که سروش هایی از شما بخوانیم!

  2. خسرو فیضی

    بهمن 23, 1400

    . با سلام و درودهایم پاک 🌺
    . مهر بانوی فرزانه عاشقانه ای شیوا و زیبا سروده اید
    . تفکر بر انگیز
    . تا ماه شود که عاشق شب است !!!
    . زیباست . . 🌺🌿🌿🌹🌿🌿🌺

  3. طارق خراسانی

    بهمن 23, 1400

    سلام

    زیباست
    آفررررین

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌷🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا