🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چیستی؟!

(ثبت: 210834) خرداد 26, 1398 

گیج و منگم ، خواب می بینم خدایا…وای نه!
حــوری از جنـّت به نـزدم آمـد آیـا؟…وای نه!
.
مـا مگـر داریــم تـا ایــن حــد عــزیز و دلــربـا
نه! کجــا داریــم مــا مثــلِ تـو زیبــا…وای نه!
.
من که یوسف نیستـم تـا بی تفاوت رد شــوم
از دیـــارِ بــاستــان آمـــد زلیخـــا!… وای نـه!
.
پـــاکــی آغــوشِ تــو چـــون آبــی دریــا و مـن
بــی تأمــل می زنـــم دل را به دریـــا…وای نه!
.
دود کـردی جــسم و‌ روح و دیـن و دنیــای مرا
چیستی؟جادوگری! حوری! پری! یا؟!!…وای نه!
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا