🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ژرف دل

(ثبت: 245066) بهمن 14, 1400 
ژرف دل

 

دانی که چقدر در پِیِ عشق،

وقت، فدا خواهی کرد؟

در ژرفِ دلِ منتظرت،

لحظه، شمار خواهی کرد

گر سهم من از عشق، فراق است، ولی

دوری ز هدف، هست صوابی؛ ثقیل

هر لحظه و دَم، پیاده رو در دل من

گر قلب نبود، نه دلی بود و نه غم

اینک به دلم وعدهِ عشق خواهم داد

کز تا به رسیدن به وصال،

جان و تن، هدیه دهم.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 15, 1400

    🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 16, 1400

    سلام و درود و خداقوت،
    چه خوب اگر شعر سروش هم بسرایید
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا