🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستی

(ثبت: 236209) بهمن 22, 1399 
دوستی

 

دوست آن است که نباشد پی پول
باشد همراه یار ؛ تا پای گور
آنکه تا نفع بود ؛ سوار شد
همدل و همسفر دوستان شد
تا دید سفر ضررش شده است
کیف پول یار ؛ خالی شده است
هر چه بود و نبود شد فراموشش
دور زدن یار شد جای آغوشش
دوست ؛ آبی است ، آتش می کند خاموش
نه موجی که در سختی ، می شود پا بوس

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 22, 1399

    🌷🏵🌷🏵🌷🏵🌷

  2. فاطمه

    اسفند 7, 1399

    💝💝💝💝💝

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا