🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حس مبهم

(ثبت: 243491) آذر 23, 1400 
حس مبهم

 

قلب؛ماتم زده است از دل خویش
سَر فرو برده ز دنیای پَریش
در وقایع نه منی هست و نه هیچ
هرچه هست خاطره ای گِردِهمی است
من در این غربت بی اصل،
کجا جایم هست؟
کز وفا هیچ نمانده است، برای چو منی
دردِ من آن دلِ بی عاطفه ای است
که نداند دلِ بی عاطفه اش مَرهَم کیست
تَپشی از دلِ تو وصلِ دلی است
که زمان رابط این در به دری است

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. فریبا نوری

    آذر 23, 1400

    در وقایع نه منی هست و نه هیچ

    این بنیان فکری عمیق، در شعر قدرت مانور بیشتری دارد

    درودها بانو ساطحی عزیز
    🌷👏🌷

  2. چه پایانِ زیبایی
    درود

  3. خسرو فیضی

    آذر 23, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . دردِ من آن دلِ بی عاطفه ای است
    . که نداند دلِ بی عاطفه اش مَرهَم کیست
    .
    . مهر بانوی فرزانه درد را از هر طرف که بخوانی
    . درد است . . درد
    . که چه زیبا تصویرش کردی
    . روزگارتان بی درد خوش باد 🌺🌸🌹

  4. زمان رابط این در به دری است
    دستمریزاد 💐

  5. جلولی

    آذر 26, 1400

    درود بر بانو ساطحی از ایل سترگ ساطحی

  6. درود بر بانوی ساطحی
    همشیره خودم🤩

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا