🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کارگر دستی ببوسم چون نبی با افتخار

(ثبت: 219263) آذر 29, 1398 
کارگر دستی ببوسم چون نبی با افتخار

سخت کوشان اجتماعی ادّعایی لا نگار
کارگر دستی ببوسم چون نبی با افتخار

با وقار اندیش افرادی ببینم جان من
بین خلقی جان به کف ایثار خود را با وقار

ولی اله بایبوردی

20 / 09 / 1398

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    آذر 29, 1398

    درودتان

    🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • سلام

      استاد خراسانی گرانمهر

      ممنون از همراهی تان

      شادکام باشید

      🌸🌸🌸🌺🌺🌸🌸🌸

  2. علی معصومی

    آذر 29, 1398

    درود بر استاد بایبوردی نازنین
    آفرین بر شما
    🌺🌸🌷🌸🌷🌸

    • سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی عزیز

      سپاس

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  3. درودتان استاد ارجمند
    زنده باشید💐💐💐

    • سلام

      سرکار خانم یارعلی زاده

      ممنون از حضورتان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  4. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد دهنوی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      در پناه ایزد دوست

      🌈🌈🌸🌷🌸🌈🌈

  5. رسول رشیدی راد

    آذر 30, 1398

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا